Grau Mitjà Cures Auxiliars d'Infermeria a Lleida
Si el teu somni és treballar en el sector sanitari, comença per estudiar el Grau Mig Auxiliar d'Infermeria a Lleida i treballa en hospitals, clíniques, residències geriàtriques i centres de salut. Les instal·lacions del nostre centre de Lleida compten amb els millors mitjans per a la teva formació amb instrumental sanitari. Aprendràs a atendre els pacients, preparar el material sanitari i brindar suport psicològic de la mà del nostre equip docent.
Per què estudiar Cures Auxiliars d'Infermeria a iLERNA Lleida?
El Centre Oficial de Formació Professional iLERNA Lleida ofereix als seus estudiants la possibilitat de realitzar el seu cicle formatiu en les millors instal·lacions i docents experts.
Coneix tots els
Requisits d'accés al cicle de Cures Auxiliars d'Infermeria a Lleida
Veure els requisits complets
T'interessa cursar el Grau Mitjà de Cures Auxiliars d'Infermeria a Lleida? Mira aquests requisits i comprova que compleixes un d'ells:
- Comptar amb el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO).
- Posseir el Graduat en Educació Secundària (GES).
- Disposar del títol de Tècnic/a o de Tècnic/a auxiliar.
- Haver aprovat el segon curs del Batxillerat Unificat i Polivalent (BUP).
- Si no has aprovat el BUP, tenir un màxim de dues matèries pendents en el conjunt dels dos cursos.
- Disposar del títol de Batxiller.
- Haver aprovat la Prova d'Accés a la Universitat per a majors de 25 anys.
- Haver superat amb èxit la prova o el curs específic per a l'accés als cicles formatius de Grau Mitjà o Grau Superior.
- Haver finalitzat els mòduls obligatoris d'un programa de qualificació professional inicial (PCPI).
- Posseir un títol de Grau Mitjà o de Grau Superior de qualsevol cicle formatiu.
- Tenir un títol per a accedir a un cicle formatiu de Grau Superior.
- Comptar amb altres estudis equivalents a efectes acadèmics.
Si tens un títol estranger, has de presentar la resolució positiva de la sol·licitud d'homologació o convalidació del títol que et permeti accedir al Grau Mitjà. Si aquest procediment encara no està resolt, has de presentar el volant d'inscripció condicional vigent per al curs en el qual t'hagis matriculat. Una vegada resolt, hauràs d'enviar al centre la corresponent resolució d'homologació.
No permeten l'accés al cicle de Grau Mitjà els següents documents:
- Posseir un certificat de professionalitat.
- Comptar amb el títol de Graduat Escolar (EGB).
- Tenir el títol de Batxillerat elemental.
Sortides professionals del cicle de Cures Auxiliars d'Infermeria a Lleida
En acabar els teus estudis d'Auxiliar d'Infermeria a Lleida, tindràs accés als següents llocs de treball:
- Tècnic/a auxiliar d'infermeria.
- Tècnic/a auxiliar d'atenció primària.
- Tècnic/a auxiliar d'atenció domiciliària.
- Tècnic/a auxiliar d'unitats especials i salut mental.
Borsa de treball
Si ets alumne/a o titulat/a d'iLERNA, beneficia't dels més de 4.300 convenis amb empreses de referència en cada sector. T'ajudem a potenciar el teu talent. Si ets empresa, troba personal altament qualificat per al teu negoci, publicant les teves ofertes d'ocupació o vacants per als nostres alumnes.
























































